VIL DU HAVE LÆ PÅ DIN TERRASSE - I EN FART?


Må jeg komme med et af mine bedste tips til, hvordan du hurtigt får læ på terassen? Da vi købte huset for 5 år siden var der den stiv kuling rundt om hjørnet ved terassen. Jeg overvejede om vi skulle lukke helt til, men det ønskede vi ikke. I stedet faldt valget på en gang brænde, som blev stablet - og nu fungerer som læhegn. Det var hurtigt, og nemt og kan gøres stort set alle steder. Vi synes det er hyggeligt, og selvom vi ingen brændeovn har i huset, kan man jo godt bruge brænde fx. i bålfadet på hyggelige sommeraftener? Vi har tag over brændet, så det ikke rådner.

Kommentarer

  1. Det ser rigtig godt ud. Vi har gjort noget tilsvarende, dog er vores ikke kløvet. Vores danner et let hegn, hvor et fyrrekrat er ved at blive bart. Vi har brugt alt vores nedskårne de sidste år, så nu mangler vi altså brænde til ovnen.

    Ha´ en god dag i haven.

    Hilsen Hanne, Tilst.

    SvarSlet
  2. hej Eva, ja det ser rigtigt godt ud. Jeg havde noget lignende på min terasse sidste år, men brændestablen er væk igen, da den blev brugt i pejsen over vinteren. I efteråret kunne man høre en svag gumlen i vores, da der var en lille mus der var flyttet ind. :)

    SvarSlet
  3. Hej Eva!
    Så lige dit indlæg på min blog og skyndte mig forbi din - hvor er det en skøn skøn skøn blog du har, lækre fotos, så man får lyst til at springe ud i haven igen...
    Knus
    Lotte

    SvarSlet
  4. Fantastisk med den læmur må sige dine stole gør det bare så perfekt.....

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.