Hund og have

Albert, vores meget forkælede gravhund, har i øjeblikket ekstra travlt med at få styr på alle fuglene. Der er mange reder i haven i år, og han løber fra den ene til den anden. Han skal jo have styr på at de nu også ved at det er hans have. ;) Og at mor, er hans.

Der skal snuses, vinden vejes med snuden, - hm - hvor skal jeg nu løbe hen. Hvis jeg gemmer mig, kommer mor så og leder efter mig? Og HVOR blev bolden egentlig af? Har jeg gravet den ned sammen med kødbenet? Jeg kunne måske godt liiiiige lege FETCH i et par timer. :) - joooovist ...de er nu kære de skønne dyr.

Albert som også lyder navnet Albert Einstein, da det er den klogeste hund,  jeg har haft til dato.

Min nye brogede efeu. Den er da lækker.

Danserinderne danser.... i luften

Skønne farver - også helt tæt på

Valmue, kan ikke huske sortsnavnet lige nu.

Spydverbena, den er så fin.

Se lige hvor fint den står sammen med drejeblomsterne.

Kommentarer

  1. Vi er nogen der ikke kan leve uden hund, dejligt :-) og som sædvanligt sætter du dine få billeder smukt, delikat og eventyrligt op, det er dygtigt gjort, den evne ville jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder til,at din hund lever et rigtig godt haveliv. Det er gode billeder af din spydverbena og jeg får helt lyst til at gå ud og fotografere mine!

    SvarSlet
  3. Hej Eva.Sød hund du har...................skønne billeder fra din have.
    Har selv indført spydverbena i min have i år.
    Rigtig god weekend Knus Jette

    SvarSlet
  4. Godmorgen Eva
    Hvad er det for en græs på det første billede? Det ser rigtig godt ud!
    Kæledyr er til stor glæde for en familie på trods af den ballade de kan lave :-D Her tænker jeg på store hulle i haven;-)
    K.Gro

    SvarSlet
  5. sød hun og skøn farve på valmue og spydverbena - og så er det nogle flotte stole!

    SvarSlet
  6. Hej Eva, det er nogle skønne billeder, du har af din have og din hund. Jeg skriver for magasinet Vi med Hund, og jeg sidder i øjeblikket og skriver på en artikel om hunden og haven. I den forbindelse vil jeg høre, om vi må bruge nogle af dine billeder i vores blad? Hvis vi er så heldige, vil jeg høre dig, om du har billederne i en større størrelse (mindst 1 MB)

    Håber meget, det kan lade sig gøre - Med venlig hilsen Kenneth

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.